Veiklos vertinimo pokalbiai

Šie mokymai, vadovui ir komandai padės pasiruošti rezultatyviam pokalbiui, kuomet:

  1. vertiname atliktų darbų statusą ir kokybę

  2. deleguojame naujas užduotis

  3. norime be neigiamų pasekmių atsisveikinti su darbuotoju.

  • Kaip pasiruošti pokalbiui jei esi vadovas?

  • Ką turėtų atlikti komanda prieš šį pokalbį?

  • Kokie yra šio pokalbio etapai?

  • Kuo jis turėtų pasibaigti?

  • Kaip įvertinti kiek pavyko pokalbis?

  • Kaip perduoti atsakomybes?

Grįžtamojo ryšio subtilybės

Tai mokymai, kuriuose nekalbėsim apie bazinius grįžtamojo ryšio principus, o gilinsimės į subtilybes, padedančias suprasti kodėl neveikia tai ką jau žinome ir su kokiais iššūkiais susiduriame grįžtamąjame ryšyje.

  • Kaip teisingai pradėti, valdyti ir užbaigti grįžtamojo ryšio pokalbį?

  • Kaip sugrįžti į racionalų pokalbį kai nuklįstama paveikus emocijoms?

  • Kaip "parduoti" savo norus, o ne "grąsinti" pasekmėmis?

  • Kaip suteikti paveikų grįžtamąjį ryšį, jog nepakenkti kito savivertei ir pasiekti norimų rezultatų?

  • Kaip išmokyti komandą suteiktį grįžtamąjį ryšį vadovui?

Koučingo mokymai vadovams

Koučingas visų pirma tai santykio kūrimas. Šiame santykyje vienas žmogus įsileidžia kitą į savo pasaulį. Apsinuogina ir eina į pažeidžiamumą. Ir šioje kelionėje atskleidžia kodėl vienaip ar kitaip elgiasi.

Kviečiu vadovus ir jų komandas mokytis kurti tikrą, atvirą ir kuriantį santykį, kuris padės kolektyvui tapti vienu kumščiu.

Kaip panaudoti koučingą:

  1. susitarimams vykdyti

  2. progresui stebėti

  3. motyvuoti kolektyvą

  4. mokyti prisiimti atsakomybę

  5. generuoti naujas idėjas

  6. nuspręsti kuriuo keliu eiti, kai nepavyksta susitarti

  7. mokyti organizuoti savo darbus

+ 10

laisvai pasirenkamų koučingo metodikų vadovui ir komandai

Negatyvo sklaidos suvaldymas

Šie mokymai skirti organizacijoms, susiduriančiomis su apkalbomis, negatyvo skleidimu, patyčiomis ar mobingu jų vidinėje kultūroje ir norinčioms ne tik daugiau sužinoti kaip atpažinti šiuos reiškinius, bet ir kaip su tuo kovoti.

  • Kaip suprasti kada pašnekovas mus nuvertina ar netiesiogiai tyčiojasi?

  • Kaip atskirti patyčias ir sarkazmą?

  • Kaip pastebėti, kad mumis manipuliuoja?

  • Kaip brėžti sveikas ribas kuriant sveiką santykį?

  • Kokiais dar būdais galima pagerinti bendravimo kultūrą organizacijoje?

Smurto ir priekabiavimo prevencijos tvarkos ir mokymai

Įsigaliojus darbo kodekso 30 ir 58 straipsnių pakeitimams, įmonės įgyja prievolę turėti smurto ir priekabiavimo prevencijos politiką.

Čia galite įsigyti profesionalius ir įdomius mokymus arba jų įrašą, siekiant supažindinti kolektyvą su smurto ir priekabiavimo apibrėžtumais, teisėmis ir atsakomybėmis.

  • Kas yra smurtas ir kaip jis pasireiškia? Kas yra mobingas?

  • Kokios yra emocinio smurto rūšys ir kaip jos pasireiškia darbo aplinkoje?

  • Kokiais atvejais darbuotojus saugo darbo kodeksas?

  • Kaip turėčiau elgtis patyrus smurtą ar priekabiavimą? pranešimų apie smurtą ir priekabiavimą teikimo tvarka.

  • Kaip padėti nukentėjusiam kolegai? Kaip elgtis su smurto ar priekabiavimo iniciatoriumi?

Klausimo formulavimo menas

Koučinge, klausimas, ne tik, veda prie sprendimo. Jis padeda suprasti ko ištikrųjų siekiame ir kur šiuo metu esame. Padeda įvertinti kokius paslėptus resursus turime ir atidžiau pažvelgti į rizikas.

  • Kaip klausti ne manipuliuojant?

  • Kokie klausimai veda į gylį?

  • Ką mano klausimai kitiems sako apie mane patį?

  • Kaip klausytis, kad su manim dalintųsi?