Veiklos vertinimo pokalbiai

Veiklos vertinimo pokalbiai - mada ar būtinybė?

Pokalbiai tarp vadovo ir komandos narių vyksta kone kasdien. Dažnai juose suplanuojamos užduotys ir aptariamas jų įgyvendinimas. Bet ar visus pokalbius galime vadinti veiklos vertinimo? Ar vadinamasis ketvirtinis ar metinis aptarimas ir yra veiklos vertinimo pokalbis?

Šių mokymų tikslas – edukuoti vadovus profesionaliai vesti vertinimo pokalbius naudojant aktyvaus klausymosi įgudžius, grįžtamąjį ryšį ir sudaryti vadovui ir kolektyvui priimtinus sandorius, jog ne įsakyti, o "užnorinti" kolektyvą įvykdyti susitarimus.

Mokymai skirti:

  • Įmonėms, kurios nori įdiegti sveikos kritikos kultūrą, kuomet nenukenčia vertinamojo savivertė.

  • Vadovams, kurie nori patobulinti pokalbius su komanda vertinant jų darbą.

  • Komandoms, norinčioms pasiruošti veiklos vertinimo pokalbiui su vadovu ir patiems įsivertinti iškeltus lūkesčius.

Vienos dienos mokymų programoje sužinosite:

  • Kuo naudingi tokie pokalbiai ir kas juose svarbu?

  • Ką ir kaip galima pasiekti šiais pokalbiais?

  • Kaip pasiruošti pokalbiui jei esi vadovas?

  • Ką turėtų atlikti komanda prieš šį pokalbį?

  • Kokie yra šio pokalbio etapai?

  • Kuo jis turėtų pasibaigti?

  • Kaip įvertinti kiek pavyko pokalbis?

  • Kaip perduoti atsakomybes?

  • Kaip atleisti darbuotoją nepakenkiant jo savivertei ir įmonės reputacijai?