Grįžtamojo ryšio subtilybės

Grįžtamasis ryšys kone labiausiai "nupopuliarintų" temų. Nuolat apie jį girdime ir klausytis darosi nebe įdomu. Tačiau, grįžtamasis ryšys vistiek lieka viena kertinių temų organizacijų kultūrose.

Pirmiausia dėl to, jog tai kertinis raktas į susikalbėjimą ir procesų veiksmingumą. Antra - jis mums patiems svarbus. Mes visi norime gauti nuoširdžias padėkas, konstruktyvią kritiką ir mokytis padedančius patarimus.

Tuo pačiu suvokiame kaip sunku išsakyti grįžtamąjį ryšį, kad procesai būtų užtikrinti, kolega neįsižeistų gavęs pamokymą ar jo darbo įvertinimą, kaip išsakyti kritiką kai esame apimti pykčio, kaip apginti savo ribas, bet išlikti meilėje ir nuoširdume su aplinka.

Šių mokymų tikslas – šalia siekio organizuoti darbus ir valdyti procesus, tai daryti ugdant nuoširdžius, pasitikėjimu grįstus santykius komandoje, kelti bendravimo kultūrą, išmokti išgirsti kito poreikius ir suprasti savuosius bei gebėti juos atliepti.

Mokymai skirti:

  • Įmonėms, norinčioms įdiegti/patobulinti grįžtamojo ryšio kultūrą

  • Vadovams, norintiems patobulinti grįžtamojo ryšio įgudžius

  • Komandai, norinčiai išmokti suteikti grįžtamąjį ryšį vadovui ir vieni kitiems

Vienos dienos mokymų programoje sužinosite:

  • Kokie yra grįžtamojo ryšio tipai ir kodėl svarbu juos atskirti?

  • Išsiaiškinsime, kas neveikia jau jums žinomuose grįžtamojo ryšio būduose?

  • Kaip teisingai pradėti, valdyti ir užbaigti grįžtamojo ryšio pokalbį?

  • Kaip sugrįžti į racionalų pokalbį kai nuklįstama paveikus emocijoms?

  • Kaip "parduoti" savo norus, o ne "grasinti" pasekmėmis?

  • Kaip suteikti paveikų grįžtamąjį ryšį, jog nepakenkti kito savivertei ir pasiekti norimų rezultatų?

  • Ką ugdyti savyje, jog pastovaus grįžtamojo ryšio suteikimas nekeltų diskomforto?

  • Kaip išlikti ramiam, net jei nenoriu sutikti su tuo kas man sakoma?

  • Kaip išmokyti komandą suteiktį grįžtamąjį ryšį vadovui?